Well well, valami nem stimmel mostanság, mert egyre többször csalódom a netes vásárlásban. Talán a növekvő számú rendelésekkel, a piac tágulásával egyenes arányban nő a hibák, slendriánságok száma? Lehet, hogy csak ennyi, de mit csak, hisz az én bukszámra megy - az idegeimről nem is beszélve. Rendszeres netes vásárló vagyok, kaján kívül szerintem már mindent rendeltem online, ami nem is csoda, mivel (falu súroló)kisvárosban élek, a közérteken kívül nem nagyon van semmi (oké, Ápisz aranyáron, cipők nem nagy választékban, kínai, gyengebüdös turi, Röltex-szerű cucc akril csipkés pulikkal). Tök jól ment ez évekig, de most megakadt a fogaskerék.
tessék befáradni egy jó kis netes átveréshez
Első csalódás egy máig tisztázatlan eredetű (angol, svájci, holland?) ruhaoldal, ahonnan szuper áron próbáltam 2 ruhát rendelni. Még a szállítással együtt is irtó jól jártam volna - ha megkapom az árut. Én hülye meg előre átutaltam a vételárat, na mennyire vagyok idiot? 10/10. Egyet kaptam meg több hónapos (!) csúszással rengeteg reklamáció után, gyenge minőségben, a másikat soha nem láttam.
Aztán jött az a ruhabolt, amit sokan szeretnek, csak tudnám miért. Velük egy olyan probléma jött elő, ami később egy másik oldalnál megismétlődött és nem tudom rá a magyarázatot, értetlenül állok előtte. Lefoglalsz egy cuccot - esetünkben gyerekruhát -, a cég leokézza, ha balga vagy, átutalod nekik a pénzt és vársz. Telnek a hetek, lassan évszakváltás, ekkor végre jelentkeznek. De nem ám, hogy jön a csomag, hanem, hogy jaj, a kisgyatya kifogyott.
Mivan?? Hetekkel később értesítenek, hogy hiába fizettem/várok/sóvárgok a sárga csíkos mininadrág után! Ugyanővelük történt meg, hogy a rendelés véglegesítése után 1 órával módosítani akartam a short méretét és már nem tudtam. Spec. ezen is csodálkoztam. Rugalmas a cég na.
Közben jött ősz és tél és megint feltámadt bennem a rendelési kedv. Menjünk most a jóárax. oldalra, bennük még nem csalódtam és pl. a melltartó felhozataluk valami óriási. (Én Triumph-fan vagyok, de az már szinte megfizethetetlen, hisz 12000 egy ilyen mindennapi használatban lévő cikk! Semmi luxus, csak tartsa jól a kebleket, azért ennyi?) Ajándékot szerettem volna anyámnak, lánykámnak, magamnak is. Köztudott, hogy messziről szállítanak, több hét mire megjön, mondjuk 2. Nem baj, utólag fizetek majd és várok türelmesen. Hoppláhopp, 2 hét múlva értesítenek, hogy jön a csomag, de a 24000 helyett csak 8000-t kell fizetnem. Juhéj is lehetne ez, mert hát lementek az árak ENNYIVEL (?!:).
Dehogyis, egyszerűen "készlethiány miatt" nincsenek meg a termékek. Azok a termékek, amiket 2 héttel korábban én betettem a kosaramba, lefoglaltam, megrendeltem. Mi az hogy nincsenek? Még szép, hogy felháborodtam, írtam is rögvest nekik, hogy ez mi? Elég gyorsan válaszoltak, ami pozitív, és az ok: kevés cucc volt és hát elfogyott. Na de hogy van pofájuk? Úgyhogy ezt is megírtam, kicsit bővebben: ha én lestoppolom, megrendelem, akkor hogy járhatok mégis pórul? Hát az má az enyém volt! Milyen szisztéma ez? nem is értem. Mondjuk egy szoknyából van 2, abból egyet megvennék, de akkor jön valaki más és megveszi az enyémet?
Más, de kicsit idetartozik mégis: barátnőm regisztrált a be2 társkeresőre és akkora pofont kapott, hogy már nem is akar férjhez menni SOHA. Mondom: fizetős a cucc, mert már mind az, nem baj, első hónap csak 1500 vagy ilyesmi bágátell kis összeg, amiért ölébe hullanak a pasasok
(na az majd egy másik bejegyzés lesz, hogy a 40-50 év közötti palik milyenek, röviden: uááá), de aztán úgy felmegy az ára, hogy 20000-t szívtak le a kártyájáról. Ráadásul kb. 1,5 hónap után elege is lett és abba akarta hagyni, de már levonták azt a hónapot is, plusz vagy 5 mailt írt egyre felháborodottabban, hogy szedjék már le az adatait, mert nem akar ott lenni tovább. Ő magát nem tudja törölni, központilag deletelnek Zürichből (fancy chikk). És kiderült, hogy ő volt a butus, mert el kellett volna olvasnia a több oldalas, apróbetűs felhaszn. szerződést. Ki olvassa el azt, de most komolyan? Úgyhogy vigyázzatok a neten (is)!